دوره‌های آموزشی مدیریت ارتباطات حرفه‌ای در سازمان مشاغل شهری کرج

دوره‌های آموزشی مدیریت ارتباطات حرفه‌ای در سازمان مشاغل شهری کرج

احمدخیری اظهار کرد: این اقدام در راستای توانمندسازی و افزایش مهارت‌های ارتباطی پرسنل انجام می‌شود.

به گفته وی دوره‌های آموزشی مدیریت ارتباطات حرفه‌ای برای پرسنل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با حضور متخصصین حوزه رفتار شناسی برگزار می شود.

خیری با اشاره به اهمیت ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان، عنوان کرد: حل مسئله، تصمیم گیری، بهبود اثر بخشی فردی، بهبود روابط فردی و اثر بخشی کار گروهی از جمله حوزه‌های آموزشی این دوره‌ها خواهد بود.

وی مدیریت استرس، خشم و مشتری مداری را یکی از مهمترین اهداف سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اعلام کرد و گفت: این سازمان در راستای بهبود وضعیت خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: شناخت مدل رفتاری خویش، آشنایی با نقاط ضعف و قوت، شناخت مدل رفتاری دیگران با مدل رفتاری خود و شیوه‌های ارتباطات موثر در فعالیت‌های سازمانی از مهم‌ترین انتظارات فراگیری این دوره‌های آموزشی است که با تدریس مدرس توانمند این دوره صالح زعیم به دنبال نتایج مطلوبی در حوزه های مطرح شده هستیم.

رئیس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تصریح کرد: این دوره های آموزشی به مدت ۴ هفته در سازمان و برای هریک از پرسنل اداری و خدمات به مدت ۱۰ ساعت برگزار می شود.

تگ‌ها

0 نظر

نظر خود را ارسال کنید