چاپ کتاب" سفر توانمندی شما از اینجا آغاز می شود"

چاپ کتاب" سفر توانمندی شما از اینجا آغاز می شود"

استعدادیابی، یکی از مهم ترین و کلیدی ترین کارهایی است که باید در زندگی هر شخصی انجام شود تا مسیر درست و مناسب خودش را پیدا کند. دنیای امروزی را در نظر بگیرید؛ دنیایی که کارفرمایان و مدیران سازمانی هر کدام به دنبال جذب نیروهایی با توانمندی و استعداد بالا هستند.

عموما افرادی که دارای استعداد بالا در زمینه های مختلف می باشند، موفق تر عمل کرده و جایگاه بهتری را در جامعه خود کسب می کنند.

در راستای کشف استعداد و نقاط قوت، جامع ترین کتاب استعدادیابی کشور با نام«سفر توانمندی شما از اینجا آغاز می شود» و به قلم بنفشه فرزانه و محمد صالح منصورزعیم منتشر شد.

بخشی از این کتاب ترجمه کتاب های معتبر موسسه گالوپ می باشد و بخشی دیگر  حاصل چند سال مطالعه و تجربیات تدریس و مشاوره در شرکت های بزرگ بوده است که با توجه به اهمیت موضوع استعدادیابی منابع انسانی و عدم مرجع کامل در خصوص نقاط قوت با حمایت شرکت پردیس اطلاع رسان سپهر و کلینیک کسب و کار سینا و توسط انتشارات نمای علم در 255 صفحه و کاملا رنگی و در کیفیت بالا به چاپ رسید.

 به گفته مولفان در این کتاب تلاش شده ضمن معرفی ساده از مدل جهانی کلیفتون، 36 استعداد به زبانی روان و کاربردی ارائه شود و به بسیاری از سوالات و چالش های حوزه نقاط قوت با ارائه راهکارهای کاربردی پاسخ داده شود.

ارائه این کتاب همراه با آزمون مشهور سنجش توانمندی‌های کلیفتون (Clifton StrengthsFinder)، یکی از معتبرترین آزمون‌های حرفه‌ای برای کشف نقاط قوت، استعدادیابی و توانمندی‌های ذهنی و رفتاری یک فرد است. این آزمون را موسسه معتبر گالوپ توسعه داده و پس از سفارش این کتاب و اخذ شناسه آزمون می توانند در همین وب سایت WWW.MSMZ.IR آزمون را انجام دهند.

خواندن این کتاب به مدیران ارشد سازمان‌ها، مشاورین منابع انسانی، کوچ‌های حرفه‌ای، کانون‌های ارزیابی و مراکز استعدادیابی در ارائه‌ی مسیر شغلی ، هدایت، رشد و توسعه فردی کمک می‌کند. شناخت توانمندی‌های فردی با استفاده از آزمون کلیفتون، به افراد و مدیران سازمان‌ها کمک می‌کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند، بهترین موقعیت کاری را برای خود و دیگران پیدا کنند، آسان‌تر و سریع‌تر به سمت عملکرد مطلوب مبتنی بر استعدادهای اصلی خود هدایت شوند.

برای سفارش کتاب می توانید با شماره های 09122638965 و 09122686736 تماس حاصل فرمایید.

0 نظر

نظر خود را ارسال کنید